Sport fizioterápia

Orvosok, gyógytornász manuálterapeuták, masszőrök, rehabilitációs szakember együttes, egymásra épülő munkája garantálja a kezelés sikerességét.

Gerinc rehab

Fő területeink a gerincsérv és a kisizületek kopásából származó problémák megszüntetése. Első lépésben az akut fájdalmat és tüneteket oldjuk fascia lazítással és decompressziós terápiával, majd helyreállítjuk a mély és a felületes izmok működésének egyensúlyát, és megtanítjuk a helyes mozgásmintákat.

Egyéni edzés

Egyénre szabott edzésprogram, amely egyéni, aktuális célok megfogalmazásával valósul meg. Ez a cél lehet testsúly optimalizálás, erőnlétnövelés, testsúlynövelés, állóképesség javítás, jobb közérzet elérése.

Moove Sportfizio Gerincrehab

We make you moove again

A MOOVE sportfizioterápiás és gerincrehabilitációs központot azzal a céllal hoztuk létre, hogy magas szakmai színvonalon, korszerű és hatékony módszerekkel segítsük a páciensek felépülését és a sportolók edzésbe való gyors visszatérését.
Külföldön és itthon szerzett szakmai tapasztalattal rendelkező gyógytornász manuálterapeuták, masszőrök, erőnléti- és rehabilitációs edző összehangolt munkájával biztosítjuk az optimális rehabilitációt.